wtorek, 26 kwietnia 2016

Co powie Oskar...Paka Zwierzaka.

Roof roof !


Ale fajnie ! Czekałam, czekałem, tak długo czekałem aż się doczekałem ! Dziś Pan Kurier przyjechał do nas z przesyłką. Oczywiście obszczekałem go, dla zasady. Mama otwiera, a to moja Paka pełna smakowitości.




W tym miesiącu hasłem przewodnim paki jest spacerowa finezja..a ja bardzo lubię spacerować ! W Pace znalazło się aż 9 produktów: przydatne gadżety, niezbędne podczas spacerów, wytrzymała zabawka, zdrowe i naturalne przysmaki ! Zatem otwieramy ! 




Zabawka - kość na sznurku - Comfy




Zabawka wykonana z bawełnianego, mocnego sznura z twardymi elementami gumy. Bezpieczna dla zębów i dziąseł. Zaspakaja chęć gryzienia. Doskonale sprawi się jako aport na spacerze. 


Naturalny gryzak nóżka jagnięca - Trixie



Przepyszny kąsek przeznaczony dla psów wszystkich ras i w każdym wieku. Naturalnie suszona nóżka z jagnięciny, pozbawiona sztucznych dodatków. Gryzak znakomicie oczyszcza zęby i wspomaga higienę jamy ustnej.


Przysmak oraz kabanos - Planet Pet



Naturalne paski jagnięce z 100% wysokiej jakości protein. Nie zawiera konserwantów, barwników i chemicznych dodatków. Zdrowa, pożywna przekąska odpowiednia dla psów każdej wielkości i w każdym wieku. Kabanos naturalny, z 100% mięsa wołowego. 


Karma mokra PLATINUM NATURAL 



Nowość na polskim rynku, jedyna karma dla psów posiadająca certyfikat jakości. Pełnowartościowy posiłek dla psów wszystkich ras i w każdym wieku. Zawiera wyselekcjonowane składniki.



Próbka karmy - zdrowypiesek.pl



Karma najwyższej jakości, posiadająca certyfikat jakości. Wyróżnia ją duża zawartość świeżego mięsa, nieporównywalny smak oraz wysoka przyswajalność wszystkich składników odżywczych. 


Torba na smakołyki - Trixie



Torebka materiałowa, idealna do spakowania przysmaków, woreczków czy nawet małej zabawki. Przydatna podczas każdego spaceru. Gadżet, którego zakup planowaliśmy już bardzo długo. A do tego...


Torebki na odchody - Trixie



Woreczki z uchwytem na odchody. Niezbędne podczas każdego spaceru.



A jako gratis w związku z zamówieniem w promocyjny weekend otrzymaliśmy...


Naturalne Gryzaki - Lolo Pets



Płuca suszone to doskonałe uzupełnienie codziennej diety i wspaniała zabawa dla każdego psa. Idealny przysmak, który można wykorzystać podczas szkolenie, czy jako uzupełnienie codziennej diety.


A teraz idziemy jeść !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz