niedziela, 1 maja 2016

Co powie Oskar...podróże małe i duże.

Roof roof !

Weekend majowy zaczął się pięknie ! W sobotę od rana, mama pakowała nas w podróż, dla mnie w nieznane.  Byłem bardzo szczęśliwy, nie mogłem się już doczekać kiedy Mama wpuści mnie do samochodu. Zabrałem ze sobą swoje wszystkie zabawki ! Ruszyliśmy ! Ja, Mama i Wujek Amok. Jechaliśmy, jechaliśmy a ja obserwowałem wszystko co mijaliśmy przez szybę. Po 40 minutach byliśmy na miejscu. Zobaczyłem tablicę z napisem Kalety Zielona. Brzmiało ciekawie..i tak też było !





Kalety, nazywane Leśnym zakątkiem Śląska, położone są w powiecie tarnogórskim. Aż 80% ich powierzchni zajmują lasy. Do największych atrakcji w tym miejscu można zaliczyć Zalew Zielona oraz trasę Zielona Pętla, której szlak prowadzi wokół Zalewu Zielona i wynosi około 9 km. Ciekawostką na trasie są żeremia bobrowe oraz paśnik dla dzikiej zwierzyny. 




 


Najlepszy był Zalew ! Od razu pobiegłem żeby zamoczyć moje łapki i pyszczek. 







Jednak nie można było zapomnieć o panierce w piasku...




Potem zobaczyłem kaczki ! Bardzo chciałem z nimi popływać ale one się chyba bały. No nic, starałem się bacznie obserwować wodę czy jednak gdzieś nie ma jakieś odważnej. 










Jednak bardzo mnie zmęczyło te całe wędrowanie i na koniec stwierdziłem, że pora na drzemkę.








Bardzo się cieszę, że Mama i Wujek mnie tam zabrali. Polecamy to miejsce – idealne na psie wojaże. 



O oprawę fotograficzną zadbał Wujek Amok !






1 komentarz:

  1. Fajna fotorelacja, zachęca do takiego wyjazdu z psem w te rejony.

    OdpowiedzUsuń