wtorek, 27 września 2016

II Charytatywny Dogtrekking z okazji urodzin Petsmile.

Słuchajcie ! 

25 września, w niedziele, uczestniczyłem w naprawdę super psiarskiej imprezie ! Był to II Charytatywny Dogtrekking a okazji 4 urodzin gliwickiego sklepu Petsmile. Impreza odbyła się na terenie Szybu Maciej w Zabrzu.  :) 


Może zacznijmy od tego czym jest sam Dogtrekking? 

Źródło: www.czlowiekipies.pl

Dogtrekking to wędrówka z psem, której trasę pokonuje się w biegu lub marszu. Sami dostosowujemy tempo do swoich możliwości oraz możliwości naszego psa. Pies podczas takiej wędrówki może poruszać się w szelkach przypiętych do pasa biodrowego właściciela za pomocą linki amortyzującej lub w obroży na trzymanej w ręce smyczy. Najważniejsza jest wygoda nasza jak i psa. Dogtrekking od zwykłego spaceru odróżnia to, że wędrujemy po specjalnie wyznaczonej trasie. Zawody mają charakter marszu/biegu na orientacje. Wędrujemy od punktu kontrolnego poprzez kolejne zaznaczone na mapie. Nie musimy nie obawiać, że ominiemy jakiś punkt. Są one zawsze czytelnie zaznaczone. Jeżeli jednak nie zdobędziemy jakiegoś punktu kontrolnego, na koniec biegu zostaną nam doliczone karne minuty.










Głównym celem tegorocznego Charytatywnego Dogtrekkingu było zebranie pieniędzy na leczenie i zakup karmy weterynaryjnej dla zwierząt ze schroniska „Psitulmnie” w Zabrzu. Ważny był także pośredni cel – promowanie odpowiedniego zachowania się  w stosunku do zwierząt nam towarzyszącym.  

Organizatorzy przygotowali dla nas dwie trasy – 7km i 14km, na których przebiegło około 150 zespołów z psami. Łapa w łapę w wyścigu wystartowały psy ze schroniska, które były głównymi gośćmi na tej imprezie.






Dzień dobry, jestem Oskar :)



Daj mamo buziaka !

Kiedy już wszyscy dobiegli szczęśliwie do mety rozpoczął się festyn rodzinny. Dla dzieci przygotowano specjalny kącik gdzie dzieci mogły się bawić, rysować, kolorować a także przygotować własnoręcznie zabawki dla zwierząt ze schroniska.
Najlepsze były jednak różne stoiska firmowe gdzie można było kupić dużo fajnych, kolorowych i smacznych rzeczy ! Mama zrobiła dla mnie duże zakupy na stoisku sklepu Petsmile.

Poza nimi można było spotkać:
HIFICA, producenta osprzętu sportowego i rekreacyjnego dla psów. Nawet udało mi się zostać ich modelem ! Pozowałem do zdjęć reklamujących nową serię szarpaków.
POKUSA, zdrowe i naturalne suplementy dla psów i kotów.
BECO PETS, ekologiczne zabawki dla i akcesoria dla psów i kotów.
SHARPAK FACTORY, piękne kolorowe, polarowe szarpaki dla psów.
KUDŁATY ART, nieziemsko bajeczne ręcznie robione obróżki. 

Wszystko wypadło fantastycznie. Tyle piesów w jednym miejscu, że aż oszalałem. Spotkałem mojego kolegę Reksa, kolegę Lokiego, była też koleżanka Tija, ale z tego wszystkiego aż zapomniałem się przywitać.




A gdzie trzecia dla mnie? hmm? 

Ja i moja mama, dziękujemy bardzo organizatorom za ogromny wkład pracy jaki włożyli aby wszystko wyszło perfekcyjnie. Tacie Amok Photography dziękuje za cudowne zdjęcia z całej imprezy. Schroniskowym psiakom życzymy aby następny Dogtrekking przebiegły już ze swoimi nowymi właścicielami. 

Do zobaczenia roof roof ! :))



2 komentarze:

  1. Wygląda na świetna zabawę, może następnym razem my się wybierzemy.
    Pozdrawiamy :)
    veyronberghorn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, chociaż my wolimy kanapę :)
    Pozdrawiamy ;)
    http://zuziacami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń